Inngår partnerskap med Vestby & Fahre AS

Söderberg & Partners AS kjøper 30 % av aksjene i Vestby & Fahre AS, og inngår et strategisk partnerskap med den uavhengige pensjonsrådgiveren.

– Med investeringen i Vestby & Fahre AS styrker vi satsningen vår på uavhengig pensjonsrådgivning mot større virksomheter og organisasjoner. Selskapet komplimenterer vår kompetanse og tjenestetilbud på en utmerket måte, sier Jan Kjetil Hvamstad, CEO i forsikringsvirksomheten til Söderberg & Partners i Norge.

Vestby & Fahre AS ble etablert 1. februar 2020 av Stina Vestby og Beate Fahre. Begge har lang erfaring fra livselskaper, Statens Pensjonskasse og forsikringsmegling. Selskapet tilbyr blant annet rådgivning og tjenester innenfor privat og offentlig tjenestepensjon, AFP, tariffestede pensjonsordninger for arbeidstakere til sjøs, fusjoner/fisjoner, lederpensjoner, pensjoner ved sluttpakker, utstasjonering av ansatte og utenlandske arbeidstakere i Norge.

Selskapet har en budsjettert omsetning på NOK 5 millioner i 2023 og har kontor på Lysaker.

– Vi ser frem til å bli en del av Söderberg & Partners-familien, sier Stina Vestby som er daglig leder i Vestby & Fahre. – Gjennom partnerskapet skal vi tilby våre tjenester til Söderberg & Partners` voksende kundeportefølje. På samme måte kan våre kunder få tilgang på forsikringsmeglertjenester.

Jan Kjetil Hvamstad
CEO, Söderberg & Partners AS