
KundesenterImponerende svartider på kundesenteret
Kundeserviceavisen har testet svartiden hos åtte norske forsikringsselskaper. If, Fremtind, Frende og Storebrand var de fire selskapene som kom best ut og som tok seg til finalen.
Frende gikk helt til topps, med en gjennomsnittlig svartid på 92 sekunder i innledende runder og 110 sekunder i finalen.
Dedikerte servicesentre for foreningskunder
Söderberg & Partners tilbyr profesjonell rådgivning og skreddersydde forsikringsløsninger for forbund og foreninger. For våre foreningskunder etablerer vi egne forsikringskontor, hvor medlemmer får personlig og spesialisert hjelp fra dedikerte rådgivere i alle typer forsikringsspørsmål.
Fornøyde medlemmer
I Söderberg & Partners er vi hele tiden på jakt etter på bli bedre, og måler derfor kontinuerlig tilfredsheten blant kunder og foreningsmedlemmer som er i kontakt med oss. — Med en gjennomsnittlig NPS på hele 54 og en svartid som slår de beste forsikringsselskapene, er vi svært fornøyd, sier han.
— Dette viser at våre spesialiserte kundesentre leverer svært høy tilgjengelighet og servicegrad – i tråd med forventningene fra våre kunder og samarbeidspartnere.
Kilde: Cicero Markedsrapport Skadeforsikring 02/25