Kundesenter
Imponerende svartider på kundesenteret

21 mai 2025
I en nylig gjennomført test ble Frende kåret til forsikringsselskapet med raskest kundeservice. Tall fra våre egne servicekontorer viser at vi ligger svært godt an – med enda kortere svartid og høy tilgjengelighet.

Kundeserviceavisen har testet svartiden hos åtte norske forsikringsselskaper. If, Fremtind, Frende og Storebrand var de fire selskapene som kom best ut og som tok seg til finalen. 

Frende gikk helt til topps, med en gjennomsnittlig svartid på 92 sekunder i innledende runder og 110 sekunder i finalen. 

Dedikerte servicesentre for foreningskunder

Söderberg & Partners tilbyr profesjonell rådgivning og skreddersydde forsikringsløsninger for forbund og foreninger. For våre foreningskunder etablerer vi egne forsikringskontor, hvor medlemmer får personlig og spesialisert hjelp fra dedikerte rådgivere i alle typer forsikringsspørsmål.

Våre forsikringskontorer hadde en gjennomsnittlig svartid på 20 sekunder i 97 % av de 69 000 telefonhenvendelsene vi fikk sist år.
Terje Kristoffersen
Terje Kristoffersen
Söderberg & Partners

Fornøyde medlemmer

I Söderberg & Partners er vi hele tiden på jakt etter på bli bedre, og måler derfor kontinuerlig tilfredsheten blant kunder og foreningsmedlemmer som er i kontakt med oss. — Med en gjennomsnittlig NPS på hele 54 og en svartid som slår de beste forsikringsselskapene, er vi svært fornøyd, sier han. 

— Dette viser at våre spesialiserte kundesentre leverer svært høy tilgjengelighet og servicegrad – i tråd med forventningene fra våre kunder og samarbeidspartnere.

 

Kilde: Cicero Markedsrapport Skadeforsikring 02/25

Norge
NorskEnglish
Norge
NorskEnglish