
Imponerende svartider på kundesenteret
Bedre enn bransjens beste
En analyse av samtalelogger fra våre dedikerte kundesentre viser at vår gjennomsnittlige køtid er 45 sekunder – betydelig lavere enn bransjens beste på 92 sekunder.
— Det betyr at våre spesialiserte kundesentre leverer rask og effektiv kundebehandling, i tråd med forventningene fra våre kunder og samarbeidspartnere, sier Christer Karlsen, leder for Salg & Betjening i Söderberg & Partners.
Dedikerte servicesentre
Söderberg & Partners tilbyr profesjonell rådgivning og skreddersydde forsikringsløsninger for ulike partnere i næringslivet. Gjennom våre servicesentre får kundene personlig og spesialisert hjelp fra dedikerte rådgivere i alle typer forsikringsspørsmål. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og måler jevnlig kundetilfredshet for å sikre at vi leverer på forventningene.
— Med en gjennomsnittlig NPS på hele 50 og svartider som overgår bransjens beste, er vi svært fornøyde med resultatene. Dette bekrefter at våre spesialiserte kundesentre leverer rask og målrettet service – i tråd med det kundene forventer. — Vi er på rett vei, og resultatene viser at vår innsats gir tydelige utslag i både tilgjengelighet og opplevd kvalitet, avslutter Karlsen.
Kilde: Cicero Markedsrapport Skadeforsikring 02/25