Imponerende svartider på kundesenteret

24 jun. 2025
Nylig ble det gjennomført en kåring blant forsikringsselskapene basert på beste kundeservice. Vinneren hadde en gjennomsnittlig svartid på 92 sekunder i innledende runder. Tall fra våre egne servicekontorer viser at vi ligger svært godt an – med enda kortere ventetid og svært god respons.

Bedre enn bransjens beste

En analyse av samtalelogger fra våre dedikerte kundesentre viser at vår gjennomsnittlige køtid er 45 sekunder – betydelig lavere enn bransjens beste på 92 sekunder. 

— Det betyr at våre spesialiserte kundesentre leverer rask og effektiv kundebehandling, i tråd med forventningene fra våre kunder og samarbeidspartnere, sier Christer Karlsen, leder for Salg & Betjening i Söderberg & Partners. 

 

 

Dedikerte servicesentre

Söderberg & Partners tilbyr profesjonell rådgivning og skreddersydde forsikringsløsninger for ulike partnere i næringslivet. Gjennom våre servicesentre får kundene personlig og spesialisert hjelp fra dedikerte rådgivere i alle typer forsikringsspørsmål. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og måler jevnlig kundetilfredshet for å sikre at vi leverer på forventningene. 
 
— Med en gjennomsnittlig NPS på hele 50 og svartider som overgår bransjens beste, er vi svært fornøyde med resultatene. Dette bekrefter at våre spesialiserte kundesentre leverer rask og målrettet service – i tråd med det kundene forventer. — Vi er på rett vei, og resultatene viser at vår innsats gir tydelige utslag i både tilgjengelighet og opplevd kvalitet, avslutter Karlsen. 
 

 

Kilde: Cicero Markedsrapport Skadeforsikring 02/25 

Norge
NorskEnglish
Norge
NorskEnglish