Söderberg & Partners Wealth Management
Vi har åpnet kontor på Kongsberg!

Söderberg & Partners Wealth Management har åpnet kontor på Kongsberg, slik at formuende privatpersoner, bedrifter og stiftelser nå kan tilbys uavhengig og langsiktig formuesrådgivning fra våre erfarne rådgivere lokalt fra Kongsberg. Vi inviterer interesserte til å ta turen innom oss i Storgata for en presentasjon av våre tjenester.

«Vi har allerede mange klienter på Kongsberg og ønsker fremover å være mer lokalt til stede for dem. I tillegg er Kongsberg et svært interessant område med mye verdiskapning innen alt fra teknologi til eiendom. Vi ønsker å bidra til ytterligere vekst i regionen. Vi tror at vår uavhengige formuesrådgivning passer svært godt for alle som har finansiell formue eller eier selskaper på Kongsberg og omegn, og er et attraktiv alternativ til bankene», sier Marit Mørdre, regionsleder avd. Viken Vest.

Om Söderberg & Partners Wealth Management

Söderberg & Partners Wealth Management er en av Nordens ledende frittstående formuesrådgivere og har over 35 milliarder under rådgivning for privatpersoner, bedrifter og stiftelser i Norge. Selskapet bygger nå Norges ledende miljø innen uavhengig formuesrådgivning gjennom fokus på rekruttering, kompetanseutvikling og hardt arbeid. Vi har i dag 220 ansatte i Norge fordelt på selskapets kontorer i Trondheim, Ålesund, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Porsgrunn, Tønsberg, Sandefjord, Kongsberg, Drammen og Oslo.

«Nye klienter velger Söderberg & Partners Wealth Management på grunn av at de ønsker reell uavhengig rådgivning og en personlig formuesrådgiver der de bor og jobber. Vår rådgivningsmodell overgår rådgivningen som bankene tilbyr. Vi gleder oss til å presentere vårt tilbud til formuende på Kongsberg og omegn», sier administrerende direktør i Söderberg & Partners Wealth Management, Michael Sivertsen.

Videre rekruttering underveis

Söderberg & Partners Wealth Management vil fortsette rekrutteringen av rådgivere til det nye kontoret.

«Vi tar sikte på å bygge det beste rådgivningsmiljøet i regionen, og vil derfor fortsette å rekruttere erfarne formuesrådgivere. I tillegg til erfarne rådgivere ønsker vi å skape en karrierevei for yngre talenter som ønsker en karriere i formuesrådgivning i regionen», sier Mørdre.

Noe for deg?

Ta kontakt med Marit Mørdre, regionsleder Viken Vest

Alle søknader skal sendes inn via vår rekrutteringsportal, Cvideo.

Ønsker du å bli kontaktet av en rådgiver?

Fyll inn skjemaet hvis du ønsker å snakke med oss, så vil vi ta kontakt med deg så fort vi har anledning. Normalt innen 1-2 virkedager. Du kan også kontakte sentralbordet på telefon 22 44 77 00, våre åpningstider for sentralbord er mellom 09.00 - 17.00 mandag til torsdag, og 09.00 - 15.00 fredager.

Ved å melde deg på vårt nyhetsbrev samtykker du til at Söderberg & Partners Wealth Management sender deg nyheter, webinarinvitasjoner og annen relevant informasjon, og at de bruker din e-post adresse til å gjøre dette. Du kan når som helst melde deg av via linken som blir inkludert i alle utsendelser eller sende en e-post til personvern@soderbergpartnerswealth.no for retting eller sletting av informasjon.

Les mer om hvordan Söderberg & Partners Wealth Management håndterer dine personopplysninger.