Vi har åpnet kontor i Ålesund

Allerede i løpet av noen måneders drift har Söderberg & Partners fått mange kunder i Ålesund, og utsiktene for 2022 ser lovende ut. Vi satser stort på personlig rådgiving, noe som er svært etterspurt i regionens næringsliv.

Med oss på laget har vi fått noen av de mest rutinerte rådgiverne i distriktet, Helge Røsvik, Britt Fredriksen og Steinar Henden. Trioen har til sammen nesten 90 års erfaring i forsikringsbransjen, herav 60 år innen forsikringsmegling med bakgrunn fra Tryg Forsikring og Aon Norway. De vil nå være med på å bygge opp Söderberg & Partners på Sunnmøre og har opparbeidet seg veldig god kjennskap til næringslivet i distriktet.

– Lokal tilstedeværelse er viktig for næringslivet og strategien til Söderberg & Partners passer derfor perfekt inn i vårt distrikt, sier daglig leder Steinar Henden. – Personlig rådgiving er noe Söderberg & Partners satser stort på, og det er svært etterspurt i næringslivet.

Allerede i løpet av noen måneders drift i Ålesund har vi fått mange bedrifter som kunder, og utsiktene for 2022 ser lovende ut. – Dette vil medføre rekruttering av nye medarbeidere i løpet av året, fortsetter Henden.

– Etableringen i Ålesund er et viktig steg i Söderberg & Partners' vekststrategi, hvor vi ønsker å utvide vår rådgivningsvirksomhet til alle regioner i Norge, sier Agnar Nordeidet, COO i Söderberg & Partners. – Dette er en spennende region hvor vi ønsker å posisjonere oss gjennom å tilby vårt brede produkt- og tjenestespekter med personlig rådgivning, der kundene befinner seg. I 2022 ser vi også på etablering i flere byer på Vestlandet.

Söderberg & Partners har siden etableringen i Sverige i 2004 vokst til å bli Nordens største frittstående rådgiver for privatpersoner og bedrifter. Selskapet har virksomheter i Norge, Sverige, Finland, Danmark, Luxembourg og Nederland. Samlet har Söderberg & Partners-gruppen i overkant av 600 mrd. kroner under rådgivning og er Nordens største frittstående innkjøper av forsikring på vegne av sine kunder.  I Norge er Söderberg & Partners bl.a. stor på formidling av kollektive avtaler for ulike forbund, der for eksempel NHO-avtalen bør være veldig aktuell for bedrifter på Sunnmøre.

Kontaktinfo:

Steinar Henden,