Fram Forsikringsmegling blir en del av Söderberg & Partners

Vi fortsetter vår offensive vekststrategi regionalt, og kjøper nå 80 % av aksjene i Fram Forsikringsmegling AS.

– Söderberg & Partners ønsker å være til stede der kundene er, nå også på Sørlandet, sier Jan Kjetil Hvamstad, CCO i Söderberg & Partners. – Dette er en strategisk viktig region, som vi ønsker å utvikle videre.

Fram Forsikringsmegling ble etablert i 2016 og holder til i Kristiansand. Selskapet har 3 ansatte og omsetter for NOK 4 millioner. Selskapet tilbyr megling og rådgivning av person-, pensjons- og skadeforsikring til bedriftsmarkedet. Fram Forsikringsmegling er søsterselskap til Fram Insurance Brokers AS som er en marine forsikringsmegler.

– Vi gleder oss til å bli en del av Söderberg & Partners, sier daglig leder i Fram Forsikringsmegling, Bjørn Erling Steinsland. Gjennom partnerskapet skal vi tilby kundene våre økt verdi gjennom et bredere tjenestespekter, økt innkjøpskraft og effektive systemløsninger. Sammen skal vi investere betydelig i regionen med nye ansatte og flere kontorer på sikt.